Întrebări frecvente

Cum comand?

1. Comandă online

Lansarea unei comenzi online se poate realiza atât de clienţii care au un cont, cât şi de clienţii care nu au un cont creat pe site. Pentru a beneficia de toate facilităţile platformei online, pentru a realiza mai rapid comenzile viitoare şi pentru o cât mai bună evidenţă a comenzilor, vă recomandăm să vă creaţi un cont.

Pentru a comanda online hăinuţele noastre fermecate trebuie să selectezi produsul dorit, să alegi mărimea potrivită pentru copilul tău (îţi recomandăm să consulţi ghidul de mărimi pentru fiecare produs în parte), culoarea şi apoi cantitatea.

 

 

După ce ai urmat aceşti paşi, dă click pe butonul "Adaugă în coş”. Va apărea o fereastră pop-up care te va anunţa că produsul a fost adăugat în coş.

 

 

De asemenea, poţi vedea toate produsele pe care le-ai adăugat în coş, dând click pe butonul "COŞUL MEU”, aflat în colţul din dreapta sus al paginii.

 

 

Pentru a finaliza comanda, apasă butonul "Trimite comanda”. Vei fi direcţionat către coşul tău de cumpărături.

 

 

Îţi recomandăm să verifici încă o dată dacă produsele sunt mărimea şi cantitatea dorită. Apăsarea butonului “Finalizează şi plăteşte comanda” te conduce către formularul de comandă, unde, pe lângă introducerea datelor tale generale (nume, prenume, adresă, etc.), va trebui să bifezi casuţa <<Sunt de acord cu "Termenii şi condiţiile">>. După ce ai completat toate datele cerute şi ai optat pentru modalitatea de plată şi de transport, vei finaliza procesul de comandă prin accesarea butonului verde ''Trimite comanda”.

 

 

În cel mai scurt timp, vei primi de la noi un e-mail cu toate detaliile comenzii plasate.

2. Comandă telefonică

Înainte de a realiza o comandă telefonică, te rugam să îţi notezi codurile produselor dorite şi să verifici că acestea sunt în stoc. Pentru a lansa o comandă telefonică, ne poţi suna la numărul de telefon 0747 20 70 60. Un operator www.motanulfermecat.ro îţi va solicita informaţiile necesare pentru completarea formularului de comandă.

3. Comandă prin e-mail

Dacă doreşti, poţi realiza o comandă printr-un e-mail la adresa info@motanulfermecat.ro. Menţionează codurile produselor pe care doreşti să le comanzi şi detaliile tale de contact, iar noi te vom contacta telefonic în cel mai scurt timp.

Cum plătesc?

1. Plată la livrare (ramburs) - constă în efectuarea plăţii la primirea coletului prin intermediul curierului care ţi-a livrat produsele. Valoarea rambursului este cea comunicată pe e-mail după plasarea comenzii de către tine.

2. Ordin de plată (plată prin transfer bancar) - livrarea produselor se va face doar după intrarea banilor în contul nostru. Confirmarea plăţii poate dura între 24 şi 48 de ore. Plata se realizează în contul firmei SC Bebelun SRL-D, firma care administrează site-ul www.motanulfermecat.ro:

 

SC BEBELUN SRL
CUI: RO32767606
Nr. Registrul Comerţului: J40/1491/10.02.2014
Bancă: CEC Bank SA, Agenţia Socului Bucureşti
Cont: RO97CECEB21130RON3758265

 

3. Plată online cu card bancar - este efectuată folosind serviciile mobilPay, unul din cei mai mari procesatori de plaţi cu cardul din România. Cardurile acceptate de sistemul nostru sunt: Visa, Visa Electron, Maestro şi Mastercard.

Care sunt condiţiile de livrare?

MotanulFermecat.ro efectuează livrările folosind serviciile de curierat rapid Fan Courier, exclusiv pe teritoriul României.

* Livrările se realizează într-un termen de 24-72 de ore de la confirmarea comenzii, în zilele lucratoare.

* Unele comenzi pot beneficia de transport gratuit.

* Programul de livrări Fan Courier este urmatorul:

> luni - vineri: 09:00-18:30

> sâmbătă: 09:00-14:00

* Înainte de fiecare livrare, Fan Courier te va contacta pentru a stabili un interval orar de comun acord, în care să fii găsit la adresa menţionată în formularul de comandă.

* Preţul standard de transport pentru livrarea prin Fan Courier este de:

> 10 LEI (TVA inclus) pentru livrări în Bucureşti;

> 15 LEI (TVA inclus) pentru livrări în afara Bucureştiului, în reţeaua Fan Courier.

Transportul este GRATUIT pentru comenzile ce depăşesc suma de 100 LEI. In anumite perioade promotionale, transportul poate fi GRATUIT pentru orice comanda (cand este cazul, acest lucru va fi semnalizat corespunzator in site).

* Pentru informaţii suplimentare referitoare la serviciul de livrare prin curierat rapid, poţi consulta operatorii Fan Courier la numărul de telefon 021 9336.

* Produsele comandate sunt ambalate corespunzător la sediul nostru. Dacă constaţi semne de intervenţie sau deteriorare a ambalajului, te rugăm să verifici coletul în faţa curierului şi să ne comunici acest lucru. De asemenea, verificarea conţinutului coletului (primirea produsului comandat şi a documentelor necesare) se face tot în prezenţa curierului - orice sesizare ulterioară referitoare la lipsa produsului sau a unor accesorii/documente, etc. din colet nu se va lua în considerare.

* Coletul trebuie să conţină factura fiscala tipărită de SC Bebelun SRL-D şi produsele comandate, noi, în ambalajul lor original. În cazul în care ai optat pentru plata ramburs, după efectuarea plăţii către curier, acesta trebuie să îţi elibereze o dovadă a achitării rambursului, care îţi va servi drept chitanţă.

Care sunt condiţiile de returnare?

* Pentru orice fel de probleme legate de produsele livrate de noi, te rugăm ca în primul rând să ne contactezi la numărul
0747 20 70 60 sau să ne scrii un e-mail la adresa info@motanulfermecat.ro, pentru a identifica cea mai bună cale de soluţionare a acestora.

* Produsele cumpărate pot fi returnate doar în ambalajul original, fără a fi utilizate/purtate sau deteriorate, în termen de 14 zile de la primire (mai exact, să ajungă la noi în cel târziu 14 zile de la recepţionarea lor de către tine), fără penalităţi şi fără invocarea vreunui motiv.

* Pentru a vă exercita dreptul de retragere din prezentul contract trebuie să ne informaţi (telefonic la numarul 0747 20 70 60, prin e-mail la adresa info@motanulfermecat.ro sau prin posta la adresa postala SC BEBELUN SRL, Str. Industriilor nr. 56, Bl. 6, Sc. B, Ap. 101, Sector 3, Bucureşti) cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declaraţie neechivocă, de exemplu, o scrisoare trimisă prin poştă sau e-mail. În acest scop, puteţi folosi modelul de retragere prezentat mai jos. Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteţi comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.


Model de formular de retragere
Prezentul formular se trimite înapoi completat doar dacă doriţi să vă retrageţi din contract.

Către: SC BEBELUN SRL, Str. Industriilor nr. 56, Sector 3, Bucureşti, e-mail: info@motanulfermecat.ro

Vă informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la cumpararea produselor comandate prin comanda cu numarul .......... si primite la data de .................

Numele si Prenume: ..........................................................

Semnătura (doar în cazul în care acest formular este notificat pe hârtie) .............................................

Data: .................................................


* Dacă vă retrageţi, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, inclusiv costurile livrării, cu excepţia costurilor suplimentare determinate de faptul că aţi ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeaşi modalitate de plată ca şi cea folosită pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care v-aţi exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări . Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-aţi furnizat dovada că aţi trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată. Expediaţi produsele fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-aţi comunicat retragerea, la adresa de mai jos:


SC BEBELUN SRL
Str. Industriilor nr. 56, Bl. 6, Sc. B, Ap. 101, Sector 3, Bucureşti


* Termenul de returnare este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile. Va trebui să suportaţi costul direct al returnării produselor. Produsele cumparate pot fi returnate doar in ambalajul original (inclusiv elementele de protectie antisoc, daca este cazul), fara a fi utilizate / purtate sau deteriorate! In cazul in care la receptionarea produselor returnate se constata ca produsele au fost utilizate / purtate sau deteriorate prin purtare/utilizare/manipulare neadecvata (prezinta zgarieturi / rupturi / pete etc.), inclusiv deteriorari petrecute pe perioada transportului catre noi datorita neutilizarii de catre dvs. a ambalajului original (sau similar ca si nivel de protectie antisoc), ne rezervam dreptul de a nu va returna (in totalitate) sumele incasate de la dvs. Sunteţi responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităţilor şi funcţionării produselor.

* ATENŢIE! Coletele cu ramburs nu vor fi acceptate, ci vor fi REFUZATE. Returnarea banilor sau schimbarea produselor se va efectua doar după VERIFICAREA AMĂNUNŢITĂ A STĂRII produselor returnate (să nu fie purtate/utilizate sau deteriorate) şi emiterea facturii de stornare.

* ATENŢIE! În cazul în care ai beneficiat de livrare gratuită în baza valorii comenzii (>100 LEI) sau a achiziţionării unui produs cu livrare gratuită, şi decizi să returnezi produse din comanda ta, este posibil să pierzi livrarea gratuită! Dacă în urma returnării unuia sau mai multor produse, valoarea comenzii tale scade sub 100 LEI sau returnezi produsele care ţi-au conferit livrare gratuită, contravaloarea livrării comenzii către tine în primă instanţă va fi reţinută din suma ce îţi va fi returnată.